Veelgestelde vragen

1. Als ik vandaag bestel? (levertijd)

- Als u op werkdagen voor 16:00 een bestelling gaat plaatsen, betekent dit op een doordeweekse dag dat het de volgende dag wordt bezorgd door PostNL. Vandaag besteld voor 16:00 = morgen in huis. Hierop gelden uitzonderingen. Bestelt u in het weekend, dan wordt uw pakket op dinsdag geleverd. Houd ook rekening dat het erg druk kan zijn rondom de feestdagen.

2. Wanneer word mijn pakket bezorgd, wat als ik niet thuis ben?

U ontvangt een Post NL track & trace hier kunt u uw levering volgen en ook het moment aanpassen mocht het niet uitkomen.

3. Wilt u schade melden?

Heeft u bij het ontvangen van uw bestelling, schade of breuk geconstateerd ?
Wij adviseren/vragen wij u om zo spoedig mogelijk een melding te maken na het ontvangst van de bestelling.

Deze melding kunt u maken per mail op info@citygin.nl

Wat zet u in de mail?

  • Ordernummer
  • Foto's waarop het gehele product met schade/breuk is te zien
  • Foto's waarop de beschadiging apart zichtbaar is
  • Foto van de geleverde doos ( buitenkant )

Uiteraard werken we bij de helpdesk snel om alle vragen en meldingen snel te behandelen, wanneer uw melding compleet aangeleverd word zal dit ook sneller afgehandeld kunnen worden.

4. Welke betaal mogelijkheden zijn er?

City Gin biedt u diverse betaal methodes online aan, zo hebben we:

  • IDeal
  • Paypal
  • Mastercard
  • Apple Pay

5. Wanneer komt mijn stad? Heb ik hier invloed op?

U kunt bij ons uw gegevens achterlaten en de stad naar keuze dan ontvangt u bericht zodra deze gelanceerd word. Wilt u samen met ons een nieuwe stad lanceren neem dan contact met ons op.

6. NIX 18

Al onze producten zijn bestemd voor 18+

7. Alcohol percentages

Al onze gins bevatten een alcohol percentage van 40% vol.

8. Kan ik dit ook cadeau doen?

City Gin is een enorm leuk cadeau om te geven, we adviseren dan de verpakking erbij te geven.

9. Retourneren

Op het moment dat een artikel niet aan uw verwachting voldoet kunt u dit zonder problemen binnen 14 dagen aan ons retourneren. Retourneren van artikelen kan alleen onder de volgende voorwaarden, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is:

  • Flessen zijn ongeopend.
  • Artikelen zijn voorzien van aangehechte labels en stickers.
  • Artikelen zitten in de originele verpakking.

Klik hier om ons retourformulier te downloaden.

10.  Horeca & Wederverkopers

City Gin levert zowel aan particulieren, wederverkopers, collega slijterijen en festivals. Alle artikelen die wij op onze website aanbieden zijn bij ons direct te bestellen. Uiteraard kunt u deze ook reserveren via onze website. Mocht u een prijsopgave of grote hoeveelheid (vanaf 30 stuks) van 1 artikel met 1 inhoudsmaat willen afnemen dan kunt u altijd contact opnemen. Wij zullen dan kijken of er een nog scherpere prijs uit kan komen.